Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Διάκριση



Όσο διάστημα έγραφα τις συνταγές στο μπλοκ μου, αλλά και αναζητούσα συνταγές που μου πήγαιναν σε υλικά και τρόπο παρασκευής τους, συνάντησα το μπλοκ  cookpad.gr. Έκανα αμέσως εγγραφή και με την πρώτη συνταγή που ανάρτησα, ήρθαν πολλά μέλη να με καλωσορίσουν αλλά και οι διαχειριστές του. Με ευγενικά σχόλια και αισθήματα φιλίας, μια που κοινός μας σκοπός είναι η δημοσίευση συνταγών που φτιάχνουμε και τις κοινοποιούμε στο μπλοκ αυτό. Πολλά από τα μέλη με ακολούθησαν κάνοντας και εγώ το ίδιο με αυτά. Ο καιρός κυλά ειρηνικά μαζί τους. Μπήκα με ενδιαφέρον σε ένα διαγωνισμό συνταγών του ίδιου μπλοκ και μετά από τον απαιτούμενο χρόνο και βάζοντας συνταγές μου απέκτησα το πρώτο μου δωράκι, που ήρθε στα χέρια μου ταχυδρομικά. Ευχαριστώ την ομάδα του μπλοκ για την τιμή, αλλά και για την εκτίμηση όλης της ομάδας.